maandag 16 april 2012

Blogbeloften

Als je een blog schrijft, blog je, je bent een blogger. Wat ben je als je een blog leest? Hoe noem ik jullie lezers? Bloggees? Voor nu dan maar even:

Beste bloggees, ik heb jullie verwaarloosd waarvoor mijn excuses. Bloggen hoor je regelmatig te doen heb ik begrepen. Aangezien mijn laatste bericht van 25 februari was, valt regelmatigheid kennelijk niet onder mijn competenties. Dat wil ik graag anders want ik ben gek op online reacties. Op Facebook lukt het me wel. Ik plaats elke dag een foto van wat die dag kleurde - mijn 365-dagen-project. Ik heb daar zelfs een schare trouwe fans. Zo leuk! Meekijken? Facebookalbum-365

De Studio-KADZ-pagina piekt de laatste weken ook enorm. De film+dineravonden zijn een regelrechte hit en de theateravond van afgelopen vrijdag was een kaskraker geweest als we entree hadden gevraagd. Alleen bij heerlijke handel lukt het me niet om bezoekers te trekken ... Hoe zou dat toch komen?
'Je moet er ook gewoon op lopen, met je gewone motoriek
anders ziet het er niet uit op die hoge hakken', zeggen de
zwarte hakken 's middags ervaren . De rode hakken haalden
 de avond niet. (meer foto's op KADZ-Facebook)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten