zaterdag 25 februari 2012

Hoera, jarig!

Bijzondere verjaardagskaart van vriendin Liza uit Den Haag

Het is misschien een beetje raar als je 46 bent maar ik vind mijn verjaardag de leukste dag van het jaar. En  weet je wat het vandaag is? Inderdaad! 25 februari 8:05 uur, vanmiddag om half zes, 46 jaar geleden werd ik geboren. Niet dat ik daar van die heldere herinneringen aan heb maar toch, het was een memorabel moment ;-)

Wat deze verjaardag anders maakt is dat het de eerste is met Facebook en Twitter. Ik kijk enorm uit naar de felicitaties die ik hopelijk via die media zal krijgen. Het is zo leuk om te zien hoe dat gaat als er iemand jarig is. Ik ben pas sinds een jaar een addict en geniet dagelijks van alle gewone en bijzondere berichtjes in mijn tijdlijnen van alle vrienden en volgers. Zelf plaats ik al 136 dagen een foto van wat de dag kleurt op mijn eigen pagina (365-dagenproject) en laat ik zien wat er allemaal gebeurd in Studio KADZ, onze fijne fabrieksruimte aan de Zaan. Ook daar geniet ik van, het is zo leuk om te doen!

En nu dus the big day, ik ben benieuwd!

#Leuk als je onze Studio KADZ-facebookpagina liked!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten